پس کوچه ی دلم

موندنی موندگاره..حالا هرجا که باشه

پس کوچه ی دلم

موندنی موندگاره..حالا هرجا که باشه

یکی هست اون بالا، که خالصانه باهامه

آخرین مطالب
  • ۰۶ آذر ۹۴ ، ۱۴:۵۷ 7.
  • ۱۰ آبان ۹۴ ، ۱۳:۳۷ 5.
  • ۱۹ مهر ۹۴ ، ۱۳:۳۲ 4.
  • ۰۹ مهر ۹۴ ، ۱۹:۳۴ 3.
  • ۰۵ مهر ۹۴ ، ۱۲:۵۵ 2.
  • ۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۴۹ 1.

1.

دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۴۹ ب.ظ

سلام

اعتراف میکنم هنوز نتونستم از وبم تو بلاگفا دل بکنم!

برای همین اونجا رو حذف نمیکنم..

ولی خب دوست ندارم راه ارتباطیم با دوستام بخاطر مشکلات بلاگفا قطع بشه! برای همین اینجا رو در حکم زاپاس میبینم..

گفته بودم که پنجشنبه قراره راهی کربلا بشیم.. من هنوز هیچ کاری نکردم!

اصولا ادم دیقه نودی ای هستم و همیشه هم به خودم قول میدم که دیگه دیقه نودی نباشم ولی نمیشه که!!

خلاصه که کلی کار دارم..


+ واسه یکی از دوستام خیلی نگرانم.. دختر خوبیه ها..دلش خیلی پاکه ولی خب داره با زندگی خودش بازی میکنه!

شاید اوایلش فقط یه خوش گذرونی بود و خنده و شوخی و اوقات فراغت..

ولی الان دیگه با اتفاقات اخیر نگران کننده شده! الان دیگه برای من و دوتا دوست دیگه (4تا دوست صمیمی هستیم) فقط نگرانی وجود داره!

ولی به این راحتیا نمیشه متقاعدش کرد وقتی هنوزم به نظر خودش ساده میاد و چیز بزرگی نیست!!!!

الانم اس داده که برم خونشون..تنهاس!

حوصله ندارم برم پیشش.. میدونم الان که برم دوباره کلی دعوامون میشه!! کلا با این سه تا دوستام باهم مثل خواهر میمونیم..دعوا میکنیم ولی کسی به دل نمیگیره.. تا الان کلی سر کاراش دعوامون شده! همیشه یه مدت بخاطر من کنترل میکنه و رعایت میکنه چون میدونه ازش ناراحت میشم.. ولی یکم که میگذره، دوباره یادش میره!

۹۴/۰۶/۱۶
صدف ..

نظرات  (۲)

سلام صدف...خوبی؟

امروز رفتی کربلا خوشا به سعادتت عزیزم....حتما دعامون کن که همه محتاج دعاییم صدف...

انشالله دوستتم به کاراش فکر کنه و اگه میدونه کار اشتباهی انجام میده پشیمون بشه

پاسخ:
سلام..
واقعا به یادتون بودم و خیلی براتون دعا کردم:)
خب الان حالت چطوره!؟
پاسخ:
سلام:)
خوبم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی